Warszawa
Betonowa dżungla, czyli miejski styl

Uprawianie sportu pozwala na wydobycie rożnych emocji. Sporty walki pozwalają wyrzucić z siebie całą złość i budują wytrwałość w dążeniu do celu, sporty drużynowe pozwalają na pokonywanie barier, które są dla nas nie do przejścia i tworzą przyjaźnie na zawsze. Projektanci współpracujący z firmą 4F stworzyli linie zarówno męskie, jak i damskie: treningową, biegową oraz miejską. Cała kolekcja została zainspirowana miastem, w którym wszystko się dzieje. Sezon wiosna/lato jest nawiązaniem do ubrań w stylu retro - stroje z miejskich blokowisk połączone z jednoczęściowymi kostiumami i lampasami. Minimalizm i metaliczność są dominującymi trendami, które zostały zawarte w kolekcji. 

Codziennie wyzwania

Każdy nadchodzący dzień stawia wobec nas nowe wyzwania. Realizacja ich pochłania dużo wysiłku, skąd go czerpać ? Miasto, które tętni życiem. Znajdziemy w nim ciekawą architekturę, pomieszane barwy w każdym odcieniu oraz kontrasty, które są naszym natchnieniem. One sprawiają u nas chęci do życia i realizacji celów. Sesja kolekcji SS18 została wykonana w dżungli zwanej Tel Awiwem, wśród miejskich sportowców, którzy są w trakcie wykonywania pełnych zmęczenia i potu treningów. Paweł Fabjański jest autorem tego dzieła, szare barwy metropolii przełamał odrobiną zieleni i akcentami roślinnymi. Video i muzyka zawarta kampanii promującej została stworzona przez Duit.

#Trenuj_z_4f

Linia Treningowa została wykonana z myślą o ludziach zajmującymi się sportami kontaktowymi, którzy walczą codziennie ze swoimi słabościami i są w stanie wygrać z nimi. Inspiracja jest pokazana poprzez cięcia i nieregularne kształty. Czerwień jest barwą, która wyróżnia się na tle złotych i srebrnych napisów.

#Biegnij_z_4F

Linia biegowa jest zainspirowana ścieżkami biegowymi miejskiej dżungli w Izraelu. W nadrukach dominuje ruch i szeroka paleta barw, w których wyróżnia się granat, róż i zieleń.

#Miasto_z_4F

Inspiracją ostatniej linii jest minimalizm. Nawiązaniem do jej stworzenia zostały ubrania retro oraz architektura, która w miejscu nagrywania kampanii jest znakiem głównym. Żywa czerwień wyróżnia się z całej palety kolorów, nawiązuje ona do twardych wykonanych z betonów ulic miasta. Grafika zawarta na ubraniach jest oznaką wielkiej miłości do sportu, który jest dzielony z grupą przyjaciół na boiskach.

Brak komentarzy