Warszawa
Nowa kampania marki Converse z polskim akcentem!

Converse zainaugurował w Londynie nowy sezon niebanalną kampanią „Rated One Star”. Zaprosił do niej wiele związanych z muzyką i streetwear’em osobistości z całego świata, m.in. amerykańskiego hip - hopowca A$AP Nast, szwedzkiego rapera Yung Lean’a, Brytyjczyka Leo Mandellę, czy hiszpańską piosenkarkę Mabel. Wśród nich znalazł się również i polski akcent!


Motywem przewodnim kampanii jest zachęta do robienia rzeczy w zindywidualizowany sposób, "po swojemu". Pokazali to sami artyści, którzy zaprojektowali razem z Converse miejsce premiery kolekcji – One Star Hotel. Niezwykłą scenografię nawiązującą do dropów One Star dostrzec można również w sesji zdjęciowej najnowszego lookbooka Converse. Charakteryzuje się śmiałymi kolorami, podkreślającymi indywidualizm marki i wychodzenie poza schematy.


Zgodnie z założeniami kampanii, do współpracy zaproszono prawdziwe indywidualności. Z Polski były to cztery silne osobowości, wywodzące się z różnych środowisk. Wszystkie cechują się charakterystyczną dla marki odwagą chęć wyłamywania się wyświechtanym definicjom.


Pierwszą z nich jest uznana, doceniana stylistka Ewelina Gralak. Wyróżniona została przez amerykański Vogue, jako osoba, którą warto się zainteresować i obserwować na Instagramie w 2018. W zaszczytnym gronie znalazł się również Young Igi, wschodząca gwiazda polskiej sceny. Jest to młody, ale obiecujący raper. Kolejnym zaproszonym do zespołu jest grafik Włodi Włodarczyk, autor nieszablonowych projektów dowodzących nieskrępowanej wyobraźni. Converse doceniło również Marcina Grzenia. Ten bawiący się modą skater jest prawdziwym streetwearowym influencerem. Z pewnością w swoich działaniach nie idzie na kompromisy.


Najnowszą kolekcję Converse One Star nabyć można w poniższych sklepach Converse:
- Galerii Mokotów i Arkadii (Warszawa),
- Serenadzie i Galerii Krakowskiej (Kraków),
- Rivierze i Galerii Bałtyckiej (Trójmiasto),
- Wroclavii – (Wrocław),
- Posnanii – (Poznań),
- Manufakturze (Łódź),
jak również w określonych partnerskich sklepach.

Komentarze

Brak komentarzy