Warszawa
Słów kilka o studiach Advanced Management Program

Jednym ze szczególnie interesujących trendów w nowoczesnej edukacji wyższej jest silny rozwój kierunków biznesowych, łączących w sobie wiedzę, wychodzącą poza sztywne ramy nauk ścisłych bądź humanistycznych. Przykładem takich studiów jest Master of Business Administration, a także studia AMP - Advanced Management Program, które stanowią rozwinięcie i dalszą drogę edukacyjną dla absolwentów MBA, chcących jeszcze bardziej poszerzyć swoje kompetencje menadżerskie.

Advanced Management Program - najważniejsze informacje.

Studia AMP trwają 1 rok (2 semestry). Zajęcia odbywają się w trybie zaocznym. Podobnie jak w przypadku MBA, kluczową kwestią jest analiza rzeczywistych przypadków (case studies), która pozwala na właściwe odniesienie zdobytej wiedzy do realiów rynkowych i korporacyjnych. Ważnym elementem nauczania są dyskusje i aktywny udział słuchaczy. AMP to studia interdyscyplinarne, program nauczania obejmuje zagadnienia związane z komunikacją w biznesie, zarządzaniem firmą, wdrażaniem strategii i innowacji, komunikacją i technikami wywierania wpływu, a także efektywnym zarządzaniem czasem i zasobami ludzkimi, motywacją zespołu, działaniem poprzez media społecznościowe, oraz wiele innych informacji z pogranicza ekonomii, finansów, prawa, psychologii i coachingu. Uczestnikami są najczęściej menadżerowie średniego i wyższego szczebla, liderzy firm, osoby zainteresowane wdrażaniem innowacyjnych strategii w swoich przedsiębiorstwach.

Advanced Management Program - zalety

AMP to kierunek, który dopiero zdobywa popularność w Polsce, jednak w krajach bardziej rozwiniętych gospodarczo, uchodzi za jeden z najbardziej zaawansowanych sposobów kształcenia kadry menadżerskiej. Niewątpliwą zaletą jest możliwość poznania wiedzy, która jest praktycznie niedostępna na niższych szczeblach edukacji biznesowej. Absolwenci zyskują pogłębioną zdolność realizacji celów strategicznych, nawiązywania partnerstwa, oraz analizy procesów ekonomicznych i wdrażania efektywnych zmian w swojej firmie - w odpowiedzi na realia gospodarcze. Ponieważ jest to kierunek wymagający, a uczestnikiem może być wyłącznie osoba, mająca już na starcie dużą wiedzę i doświadczenie, w procesie edukacyjnym położono nacisk na możliwość dialogu w zakresie pomysłów i strategii biznesowych z uczestnikami studiów, a także z prowadzącymi zajęcia. Pozwala to uczyć się na podstawie doświadczeń innych osób, jak również stwarza możliwość nawiązania potencjalnie ciekawych kontaktów biznesowych.

Brak komentarzy